ORDENSREGLER

For fælleshuset i H/F Amager Strand

Lokalet lejes på udlejningsdagen fra kl.10.00 til kl. 10.00 den efterfølgende dag.

Lejen er 150,- kr. på hverdage og 550,- kr. fre-, lør-, søn- og helligdage. Lejen betales ved bestilling af lokalet. Lejen er inkl. El og container til affald. Der forefindes en varmepumpe i lokalet som kører via termostat.

Benyttes lokalet ikke, refunderes halvdelen af lejen ved henvendelse den efterfølgende mandag i kontortiden.

Nøglen skal afhentes mandagen før lejen og skal igen afleveres den efterfølgende mandag i kontortiden (se opslag om kontortid)

Køkkenredskaber, porcelæn og glas. Der er service til ca. 40 pers. (der kan bestilles til ca. 60 i alt, hvis det ønskes). Der er ikke gryder og pander. Medbring også selv karklude og viskestykker. Alt porcelæn, glas og køkkeninventar skal optælles og stilles på de respektive pladser i skabe og skuffer (se tekst på hylder og skuffer) så det er nemt at tælle op. Ituslået service erstattes med 10,- kr. pr. del som betales ved aflevering af nøgle.

Renholdelse: Lokale, køkken og toiletter skal afleveres ryddet og rengjort og affald/skrald skal i containeren i gården bag køkkenet eller i den lille skraldespand. Det er ikke tilladt at efterlade noget i gården (flamingo/pap og kasser skal fjernes).

Gulvet i festlokalet skal fejes eller støvsuges og afvaskes. Stolene skal sættes op på bordene så der kan gøres rent under bordene. Rengøringsmidlet til gulvene står under køkkenvasken.

Støvsuger, kost og moppesæt står i skabene i festlokalet.

Der skal tages stort hensyn til de omkringboende havelejere:

·         Der må ikke spilles højt musik.

·         Kl. 23.00 neddæmpes musikken.

·         Kl. 24.00 skal der være fuldstændig ro i og omkring lokalet.

·         Vinduer og døre skal være lukkede – der er udsugning i lokalet. Kontakten til udsugningen sidder ved siden af elmåleren i festsalen.

·         Køkkendøren skal holdes lukket og må spærres (flugtvej).

·         Der må ikke sættes borde/stole op udenfor foreningshuset. Ved ophold udenfor (rygning) henstilles der til at vises respekt for de omkringboende naboer.

·         Det er forbudt at spille bold eller lege mellem bilerne på parkeringspladsen.

·         Lejer er forpligtet til at orientere sine gæster om at udvise god adfærd, både under festen og når haveforeningen forlades, samt at oplyse sine gæster om, at de ikke må parkere
          inde på parkeringspladsen

Vis hensyn overfor de omkringboende

og behandl vores fælleshus med omhu,